Jak zařídit domácí kancelář? Máme pro vás zajímavé rady a triky!

Pracujete převážně z domu nebo podnikáte – zkrátka a jednoduše se bez pracovního koutu či pracovny jen tak neobejdete. Jak vybrat odpovídající nábytek, co by v ní nemělo chybět a čeho se naopak vyvarovat? To bude součástí následujících řádků, na kterých vám prozradíme zajímavé rady a tipy přímo od bytových designérů.

Stůl a židle jako alfa a omega

Nejdůležitější je samozřejmě zvolit správný stůl a odpovídající kancelářskou židli. Výška desky stolu od země by měla pro dospělého muže průměrného vzrůstu činit alespoň 70 centimetrů. U ženy je to o pět centimetrů méně. Při výběru vhodné kancelářské židle volte ty, které jsou ergonomicky tvarované a polohovatelné. Velmi exkluzivně samozřejmě působí kožené židle a křesla, za ty si ale odpovídajícím způsobem připlatíte.

Zvolte dostatek úložných prostor

Šuplíky na nejrůznější druhy dokumentů, šanony s fakturami, ale i nejrůznější druhy knih a příruček nesmí ve vaší pracovně chybět. Abyste se v nich jednoduše zorientovali, doporučujeme pracovní kout zařídit dostatkem úložných prostor. Pokud jste limitování menšími rozměry pokoje nebo interiéru, volte vzdušné závěsné police, které lze jednoduše namontovat nad sebe, ale i do rohu a vytvořit tak dostatek místa pro vše potřebné.

Nenechte se rozptylovat

Samozřejmě neříkáme, že pracovní kout musí být tvořen výlučně pouze stolem a kancelářskou židlí, pokud vás ale na stole rozptyluje akvárium s pestrobarevnými rybičkami, několik rámečků s fotkami rodiny nebo fascinující perpetuum mobile, vaše pracovní aktivita bude na bodu mrazu. Ideální proto je, pokud do domácí kanceláře umístíte pouze věci, které pravidelně používáte, pár květin a plánovací kalendář. Uvidíte, že minimalismus vám v této podobě prokáže skvělou službu. A pracovní úspěchy na sebe nenechají dlouho čekat.

Redakce Press-News.cz

Doporučuje další zajímavé články na mediích

Tiskové-zpravy.eu     

Aktualitycz.cz

Press-Media.cz

Related posts

Leave a Comment

twelve + 10 =